Το Odoo ως εργαλείο για την διαχείριση έργων
Χρησιμοποιήστε το Odoo για την διαχείριση έργων και εργασιών της επιχείρησής σας:
- Καταχώρηση έργων με περιγραφή και συγκεκριμένα στάδια εργασιών, επιλογή πελάτη και λογαριασμό αναλυτικής λογιστικής.
- Καταχώρηση εργασιών ανά έργο με παρακολούθηση σταδίου.
- Παρακολούθηση ημερομηνίας λήξης εργασίας.
- Αποστολή μηνυμάτων μεταξύ χρηστών.
- Επισύναψη αρχείων ανά εργασία ή έργο για διαμοιρασμό.
- Λίστα εργασιών με εύκολη ολοκλήρωση (checklist).
- Εξαγωγή αναφοράς εργασιών ανά έργο.
- Καταχώρηση συμβάντων (issues) εντός του έργου για επίλυσή τους και παρακολούθηση του κόστους τους.
Παρακολουθήστε το κόστος των έργων σας
Με την αξιοποίηση της αναλυτικής λογιστικής μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επιχείρησής σας.
- Λογαριασμός αναλυτικής λογιστικής ανά πελάτη ή έργο.
- Καταγραφή δελτίων απασχόλησης (timesheets) εντός των εργασιών και χρέωση του κόστους με βάση το κόστος εργατοώρας υπαλλήλου στον λογαριασμό του έργου.
- Καταχώρηση εσόδων εντός του έργου για μελέτη της πραγματικής κερδοφορίας του.
- Παρακολούθηση εργαοωρών ανά υπάλληλο και ανά έργο για αξιολόγηση της απόδοσής τους.