Αποθήκευση και διαχείριση αρχείων: Ασφαλής αποθήκευση και οργάνωση αρχείων σε εταιρικό server.
Διαμοιρασμός αρχείων: Διαμοιρασμός αρχείων και φακέλων με άλλους χρήστες ή ομάδες με ρυθμίσεις πρόσβασης.
Συγχρονισμός αρχείων: Αυτόματος συγχρονισμός αρχείων μεταξύ συσκευών (υπολογιστές, κινητά, tablets).
Προστασία με κρυπτογράφηση: Κρυπτογράφηση αρχείων κατά τη μεταφορά και την αποθήκευση για αυξημένη ασφάλεια.
Έκδοση ιστορικού αρχείων: Διατήρηση ιστορικού εκδόσεων αρχείων για επαναφορά παλαιότερων εκδόσεων.
Διαχείριση χρηστών και ομάδων: Δημιουργία, διαχείριση και ανάθεση δικαιωμάτων σε χρήστες και ομάδες.
Προσαρμογή εφαρμογής: Δυνατότητα προσαρμογής της εμφάνισης και των λειτουργιών της εφαρμογής με plugins και addons.
Πρόσβαση μέσω web interface: Πρόσβαση στα αρχεία και τις λειτουργίες του ownCloud μέσω φιλικού web interface.
Ενσωμάτωση ημερολογίων και επαφών: Συγχρονισμός και διαχείριση ημερολογίων και επαφών.
Αναζήτηση αρχείων: Γρήγορη και αποτελεσματική αναζήτηση αρχείων με βάση διάφορα κριτήρια.
Δημιουργία και διαχείριση συνδέσμων κοινής χρήσης: Δημιουργία συνδέσμων κοινής χρήσης αρχείων με ρυθμιζόμενη λήξη και προστασία με κωδικό.
Διαχείριση δικαιωμάτων: Ρύθμιση και διαχείριση δικαιωμάτων πρόσβασης σε αρχεία και φακέλους ανά χρήστη ή ομάδα.
Καταγραφή και παρακολούθηση δραστηριοτήτων: Καταγραφή και παρακολούθηση δραστηριοτήτων χρηστών και αλλαγών στα αρχεία για λόγους ασφαλείας και συμμόρφωσης.